22η Εθελοντική Αιμοδοσία από τον ΣΔΥ Πειραιά

Επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως. Για τον λόγο αυτό, χωρίς καμία διάθεση να γίνουμε κουραστικοί, ας επαναλάβουμε κάποια ήδη γνωστά πράγματα.

Γιατί να γίνω Εθελοντής Αιμοδότης;

  • Γιατί το αίμα δεν είναι βιομηχανικό προϊόν. Προσφέρεται μόνο από τον υγιή άνθρωπο στον πάσχοντα συνάνθρωπο.
  • Γιατί n εθελοντική αιμοδοσία είναι πράξη Ανθρωπιάς και Αλληλεγγύης.
  • Γιατί n προσφορά αίματος είναι προσφορά ζωής.
  • Γιατί  n προσφορά αίματος είναι Πολιτισμός.
  • Γιατί ως εθελοντής αιμοδότης καλύπτεις την οικογένειά σου σε αίμα εάν χρειαστεί.
  • Γιατί n αιμοδοσία είναι ανώδυνη και ακίνδυνη.
  • Γιατί n αιμοδοσία ωφελεί και τον Εθελοντή Αιμοδότη.
  • Γιατί με τις εξετάσεις που γίνονται στο αίμα του μπορεί να προλάβει δυσάρεστες καταστάσεις γι’ αυτόν.
  • Γιατί πρέπει να απαλλάξουμε τον εαυτό μας, το φίλο, το συγγενή, το γείτονα, τον άγνωστο συνάνθρωπο που κινδυνεύει από το άγχος να βρει αίμα όταν το χρειάζεται.
  • Γιατί πρέπει να υπάρχει αίμα όταν το χρειαζόμαστε.
  • Γιατί σε δέκα (10) νοσοκομειακούς άρρωστους οι δύο (2) χρειάζονται αίμα.
  • Γιατί n πατρίδα μας πρέπει να γίνει αυτάρκης σε αίμα, από εθελοντικά προσφερόμενο αίμα.
  • Γιατί μόνο το εθελοντικά προσφερόμενο αίμα παρέχει ασφάλεια και ποιότητα στην υγεία.

Για όλα τα παραπάνω και όχι μόνο γι’ αυτά, ο Σύλλογος Δρομέων Υγείας Πειραιά πιστός για ακόμα μία φορά στο ανθρωπιστικό του καθήκον, διοργανώνει την 22η  Εθελοντική Αιμοδοσία. Για άλλη μια φορά περιμένουμε τα μέλη αλλά και τους φίλους του Συλλόγου, να διαθέσουν 5 λεπτά απ’ τον χρόνο τους προκειμένου να σώσουν μια ζωή.

Η διαδικασία θα γίνει  στο Τζάνειο Νοσοκομείο Πειραιά (Ζαννή & Αφεντούλη) την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2020 από τις 04.00μμ έως τις 08.00μμ.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στα γραφεία του Συλλόγου, στο τηλέφωνο 210 4171009, κάθε Δευτέρα & Τετάρτη από τις 18.00 – 21.00, ή στο 6977251826  (Μάγδα Κισιώτου) & 6972336852 (Γιάννης Τζήκας).

Σύλλογος Δρομέων Υγείας Πειραιά

Το Δ.Σ.

Previous ArticleNext Article

Κάθε λεπτό τρεξίματος βοηθά την υγεία της καρδιάς

Photo by Random Sky on Unsplash

Όσο περισσότερο γυμνάζεται κανείς σε νεότερες ηλικίες, τόσο περισσότερο μειώνεται ο κίνδυνος καρδιακών παθήσεων αργότερα γράφουν επιστήμονες της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Johns Hopkins, σε μελέτη τους που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό JAMA Internal Medicine.

Οι νεαροί ενήλικες που ασκούνται έχουν χαμηλότερο κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου και μεγαλύτερες πιθανότητες επιβίωσης δεκαετίες αργότερα από τους συνομηλίκους τους που δεν είναι τόσο δραστήριοι νωρίς στη ζωή.

Η γυμναστική έχει από καιρό συνδεθεί με μειωμένο κίνδυνο καρδιακής νόσου σε ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας. Η νέα μελέτη, όμως, προσφέρει νέα στοιχεία ότι η προπόνηση ρουτίνας που ξεκίνησε πριν από χρόνια είναι επίσης πολύ ωφέλιμη.

Μια ώρα τρέξιμο μπορεί να σας προσθέσει επτά ώρες ζωής!

Κάθε λεπτό τρεξίματος ή αερόβιας μετράει

Οι ερευνητές με επικεφαλής τον δρ Ζοάο Λίμα, παρακολούθησε επί πολλά χρόνια σχεδόν 4.900 νεαρούς ενήλικες ηλικίας 19-30 ετών (τους μισούς για 27 χρόνια) και διαπίστωσε ότι εκείνοι με καλή αεροβική ικανότητα είχαν μικρότερο κίνδυνο καρδιακού νοσήματος και θανάτου.

Κατά τη διάρκεια της μελέτης 273 άτομα πέθαναν. Καρδιακά προβλήματα εμφάνισαν 193 άτομα και από αυτά πέθαναν 73 άτομα.

Η φυσική κατάσταση των συμμετεχόντων αξιολογήθηκε σε νεαρή ηλικία, το 1985 και το 1986, με δοκιμασία στο  διάδρομο που περιλάμβανε μέχρι και 92 λεπτά τρεξίματος, με βαθμιαία αύξηση της ταχύτητας. Για κάθε ένα επιπλέον λεπτό που οι συμμετέχοντες κατάφερναν να τρέξουν στον διάδρομο, ο κίνδυνος θανάτου από κάθε αιτία μειωνόταν 15% και από καρδιακή αιτία κατά 12%.

Πώς το αργό, μέτριο ή γρήγορο τρέξιμο επηρεάζει τη μακροζωία;

Μια ομάδα των συμμετεχόντων υποβλήθηκε στην ίδια δοκιμασία επτά χρόνια μετά την έναρξη της μελέτης. Σ’ αυτή την ομάδα, για κάθε ένα λεπτό μείωσης της ικανότητας να τρέχουν στο διάδρομο, ο κίνδυνος θανάτου αυξανόταν κατά 21% και ο καρδιακός θάνατος κατά 20%.

«Πρέπει όλοι μας από νωρίς να φροντίζουμε την φυσική μας κατάσταση, καθώς φαίνεται να επηρεάζει την υγεία της καρδιάς μας μακροπρόθεσμα» σχολιάζει ο Λίμα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα παραπάνω αποτέλεσμα της μελέτης προέκυψαν αφού απομονώθηκαν άλλοι παράγοντες υγείας όπως ο διαβήτης τύπου 2 και η παχυσαρκία. Το γεγονός ότι ακόμη και η παχυσαρκία δεν άλλαξε το αποτέλεσμα υπογραμμίζει την ανάγκη να σκεφτούμε την άσκηση ως κάτι περισσότερο από απλώς ένα εργαλείο για απώλεια βάρους, σχολίασαν οι ερευνητές. Το να είναι κανείς σε φόρμα και να διατηρεί τη φυσική του κατάσταση με την πάροδο του χρόνου είναι πολύ σημαντικό για την καρδιά και τη γενική υγεία.

Διαβάστε επίσης: Γιατί το τρέξιμο σας βοηθάει να πάρετε μια σημαντική απόφαση;

Δωρεάν Συμμετοχές απο τον Xortiatis Trail Run για την Μέρα της Γυναίκας

Η διοργάνωση του αγώνα θέλοντας να τιμήσει την Παγκόσμια ημέρα της γυναίκας  στις 08 Μαρτίου, θα προσφέρει 10 δωρεάν συμμετοχές για 10 τυχερές αθλήτριες,για τον μεγάλο αγώνα των 22 χιλιομέτρων.

Αρκεί οι αθλήτριες να στείλουν τα πλήρη στοιχεία τους (ονοματεπώνυμο,ημερομηνία γέννησης, email ,τηλέφωνο) ,στο email  της διοργάνωσης [email protected], μέχρι την Παρασκευή 28/02 το απόγευμα στις 18:00.

Την ίδια μέρα (Παρασκευή) θα γίνει η κλήρωση και οι τυχερές θα ενημερωθούν απο την διοργάνωση.

Για την διοργάνωση
Ο Τεχνικός Διευθυντής του αγώνα
Στυλιανός Καιάφας

x

Send this to a friend