Θα πας στο WKND Warriors; Ζακέτα πήρες;

Μην ακούτε τη γιαγιά και τη μαμά. Άλλωστε δεν έχουν λάβει μέρος σε παρόμοια διοργάνωση και στις 5 Ιουνίου που θα διεξαχθεί στις εγκαταστάσεις του ιπποδρόμου στο Μαρκόπουλο. Η ζακέτα δεν είναι ένα από τα απαραίτητα αξεσουάρ.

Υπάρχουν, ωστόσο, μερικά πραγματάκια που μπορείς να κάνεις, προκειμένου να είσαι έτοιμος για… όλα.

Παπούτσια

Τα παπούτσια σου δεν πρέπει απαραίτητα να είναι ακριβά. Ο στίβος θα εκτιμούσε λίγο τρακτερωτή σόλα στο αθλητικό σου παπούτσι, χωρίς φυσικά να είναι απαραίτητο. Μην ξεχνάς ότι τα παπούτσια που θα φορέσεις εκείνη την ημέρα θα ταλαιπωρηθούν, οπότε το καλύτερο θα ήταν κάτι καινούριο. Άνοιξε τη ντουλάπα και ψάξε, κάτι θα βρεις. Φέρε και ένα δεύτερο ζευγάρι, είτε για να το φορέσεις μετά το τέλος του event, είτε για να το έχεις για ανταλλακτικό γιατί ποτέ δεν ξέρεις.

Κάλτσες

Φόρα ότι κάλτσα σε βολεύει, αλλά καλό είναι να έχεις μαζί σου ένα δεύτερο ζευγάρι για μετά.

Επιγονατίδες – Επιαγκωνίδες

Τα γόνατα και οι αγκώνες συνήθως έχουν πρόβλημα σε τέτοιους αγώνες, αφού έρχονται σε επαφή με τα εμπόδια και το έδαφος. Προστάτεψέ τα για να είσαι πιο άνετος. Δείτε μια πάθηση-απειλή για τα γόνατα ΕΔΩ

Γάντια

Ίσως τα χρειαστείς, ίσως όχι. Είναι ανάλογα με το πως έχει συνηθίσει να γυμνάζεται κανείς. Αν για παράδειγμα όταν σηκώνεις βάρη ή όταν κάνεις έλξεις στο μονόζυγο τα χρησιμοποιείς, πάρτα μαζί σου. Αν όχι, μπορείς να «ζήσεις» και χωρίς αυτά…

Μια αλλαξιά

Πάρε εφεδρική μπλούζα και βερμούδα ή φόρμα. Σίγουρα θα λερωθείς και θα ιδρώσεις. Πρέπει να μπορείς να αλλάξεις.

Σακούλα

Μια σακούλα μεγάλη για να βάλεις μέσα τα… άπλυτα σου μετά το τέλος του event για να τα μεταφέρεις σπίτι πιο εύκολα και να μην λερώσεις το αυτοκίνητο ή το μηχανάκι σου.

Tips για την προετοιμασία σου

Αν είσαι γενικά αθλητικός τύπος, δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι ιδιαίτερο. Τα χιλιόμετρα δεν είναι πάρα πολλά και δεν θα χρειαστείς καμία ιδιαίτερη προετοιμασία. Αν όχι, τότε θα πρέπει να ξεκινήσεις να τρέχεις αμέσως μετά το Πάσχα. 2-3 προπονήσεις την εβδομάδα με τρέξιμο και βάρη θα σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις καλές συνθήκες για τη συμμετοχή σου. Σίγουρα δεν πας για πρωταθλητισμό, ωστόσο,δεν πρέπει να το πάρεις και τελείως αψήφιστα.

Δεν πρέπει να ξεχάσεις να φας υδατάνθρακες (μακαρόνια, ρύζι) την προηγούμενη μέρα για να φορτώσεις τον οργανισμό σου με ενέργεια, αλλά και ένα ιδανικό πρωινό την ημέρα του αγώνα.

Τέλος να έχεις πιει αρκετό νερό, γιατί και η άσκηση και η ζέστη θα σε επηρεάσει. Οι άνθρωποι του αγώνα θα σε φροντίζουν κατά τη διάρκεια της διαδρομής για να μην αφυδατωθείς, ωστόσο, πρέπει να φροντίσεις και εσύ τον εαυτό σου.

Και το κυριότερο: Μην ξεχάσεις να έχεις καλή ψυχολογία και να περάσεις καλά. Γιατί αυτός είναι ο στόχος του WKND Warriors. Μη μασάς. Δες λεπτομέρειες για τον αγώνα και ΕΔΩ και για την εγγραφή σου ΕΔΩ.

Σχολιάστε