Προπόνηση με άδειο στομάχι: Σωστό ή λάθος;

Εδώ και χρόνια κυριαρχεί η θεωρία ότι η προπόνηση με άδειο στομάχι είναι αυτή που οδηγεί στο κάψιμο λίπους και την καλύτερη ενεργοποίηση του μεταβολισμού.

Είναι, όμως, έτσι; Νέες έρευνες αποδεικνύουν ότι ένα σνακ τουλάχιστον 150 θερμίδων μια ώρα πριν την άσκηση, είναι ιδανικό για την αποτελεσματικότητα της προπόνησης και τον μεταβολισμό.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που δημοσιεύτηκε στο International Journal of Sports Nutrition and Exercise Metabolism, σε δοκιμές που έγιναν σε ενήλικες, εκείνοι που κατανάλωναν πρωινό πριν ανέβουν στον διάδρομο για 36 λεπτά, είχαν μεγαλύτερη καύση λίπους, από εκείνους που ξεκινούσαν την προπόνηση με άδειο στομάχι!

Η αιτία είναι το γεγονός ότι όσοι έτρωγαν πριν, μπορούσαν να ανεβάσουν ρυθμούς και είχαν μεγαλύτερη αντοχή, από όσους ξεκινούσαν νηστικοί.

Παράλληλα διαπιστώθηκε ότι επειδή έχει τροφοδοτηθεί με ενέργεια ο οργανισμός, ενδέχεται κάψει μυϊκή μάζα για να μπορέσει να αντεπεξέλθει, αφού οι αποθήκες γλυκογόνου είναι άδειες.

Πριν την προπόνησή σας λοιπόν, καλό είναι να καταναλώσετε ένα σνακ, που θα σας δώσει ενέργεια για να βγάλετε το πρόγραμμα και να έχετε καλύτερα αποτελέσματα.

Μια μπανάνα, ένα μπολ δημητριακά, φρούτα με γιαούρτι, ασπράδια αυγών, φρυγανιές με μέλι ή μαρμελάδα, αποτελούν εξαιρετικές επιλογές. Συμπληρωμένα από ένα χυμό ή ένα καφέ αποτελούν ιδανικό συνδυασμό που θα σας γεμίσει ενέργεια.

Σχολιάστε