Πέντε ασκήσεις για κοιλιακούς με μπάλα που γίνονται παντού

Οι μπάλες γυμναστικής μπορούν να σας βοηθήσουν σε μια σειρά από ασκήσεις, προκειμένου να λιώσετε το λίπος στην κοιλιά και όχι μόνο. Δεν χρειάζεται μάλιστα να έχετε κάποια εξειδικευμένη μπάλα.

Οι ασκήσεις μπορεί να γίνουν ακόμα και με μια μπάλα του μπάσκετ, ειδικά όταν πρόκειται για αρχάριους. Η διαφορά είναι ότι οι μπάλες γυμναστικής είναι πιο βαριές και άρα ο βαθμός δυσκολίες της άσκησης αυξάνεται.

Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια μπάλα και λίγο χώρο.

Δείτε το βίντεο

 

Διαβάστε ακόμη: Πόσο δυνατοί είναι οι κοιλιακοί σας; Κάντε τώρα το τεστ

Σχόλια