Επτά εναλλακτικοί γευστικοί τρόποι για να απολαύσετε μία μπανάνα

Η μπανάνα είναι ένα από τα αγαπημένα τρόφιμα των δρομέων, με τον μάγειρα και μαραθωνοδρόμο Nate Appleman να περιγράφει την δική του εμπειρία.

«Πριν από περίπου δέκα χρόνια, όταν άρχισα να παίρνω σοβαρά το τρέξιμο, ξεκίνησα να τρώω κάθε πρωί δύο μπανάνες με βρώμη και βούτυρο αμυγδάλου. Ηταν κάτι που με βοήθησε», παραδέχτηκε ο υπεύθυνος του Chipotle Mexican Grill.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε και μερικές άλλες συνταγές του Nate Appleman με μπανάνα.

Γαρίδες με μπανάνα

Συστατικά

Οκτώ μεσαίες γαρίδες

Μισό ώριμο αβοκάντο

Μία μπανάνα κομμένη σε κύβους

Δύο κουταλιές της σούπας ψιλοκομμένο κόκκινο κρεμμύδι

Μία κουταλιά της σούπας χυμό λάιμ

Μία κουταλιά της σούπας από φρέσκο χυμό εσπεριδοειδών

Μία κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο

Οδηγίες: Βάλτε τις γαρίδες μαζί με τα κομμάτια του αβοκάντο και της μπανάνας και στην συνέχεια προσθέστε από πάνω το ψιλοκομμένο κόκκινο κρεμμύδι, τον χυμό λάιμ, τον χυμό από κάποιο άλλο εσπεριδοειδές της επιλογής σας και ελαιόλαδο.

Διατροφικές πληροφορίες: Η κάθε μερίδα έχει μεταξύ άλλων 211 θερμίδες, έξι γραμμάρια πρωτεΐνης, 20 γραμμάρια υδατάνθρακες, εννέα γραμμάρια ζάχαρη και 13 γραμμάρια λίπους.

Φρυγανισμένο ψωμί με προσούτο

Συστατικά

Μία φέτα φρυγανισμένο ψωμί ολικής αλέσεως

Μία λιωμένη ώριμη μπανάνα

Μία φέτα προσούτο

Μία κουταλιά της σούπας πεκορίνο

Οδηγίες: Αλείψτε την λιωμένη μπανάνα στην φέτα του φρυγανισμένου ψωμιού και στη συνέχεια προσθέστε από πάνω το προσούτο και το πεκορίνο.

Διατροφικές πληροφορίες: Η κάθε μερίδα έχει μεταξύ άλλων 246 θερμίδες, 14 γραμμάρια πρωτεΐνης, 35 γραμμάρια υδατάνθρακες, 14 γραμμάρια ζάχαρη και έξι γραμμάρια λίπους.

Τηγανιτές μπανάνες

Συστατικά

Δύο μπανάνες

Λίγο βούτυρο

Οδηγίες: Κόψτε τις μπανάνες σε λεπτές φέτες και τηγανίστε τις μαζί με το βούτυρο σε χαμηλή φωτιά για 3-4 λεπτά.

Διατροφικές πληροφορίες: Η κάθε μερίδα έχει μεταξύ άλλων 156 θερμίδες, ένα γραμμάριο πρωτεΐνης, 27 γραμμάρια υδατάνθρακες, 14 γραμμάρια ζάχαρη και έξι γραμμάρια λίπους.

Ανοιχτό σάντουιτς

Συστατικά

Μία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως

Μία μπανάνα κομμένη σε φέτες

Μία κουταλιά του γλυκού μέλι

Μία κουταλιά της σούπας ταχίνι

Οδηγίες: Πάνω στο ψωμί βάλτε τις φέτες που έχετε κόψει την μπανάνα και στη συνέχεια προσθέστε το μέλι και το ταχίνι.

Διατροφικές πληροφορίες: Η κάθε μερίδα έχει μεταξύ άλλων 231 θερμίδες, 34 γραμμάρια πρωτεΐνης, 34 γραμμάρια υδατάνθρακες, 15 γραμμάρια ζάχαρη και εννέα γραμμάρια λίπους.

Φρυγανισμένες μπανάνες

Συστατικά

Τρεις ολόκληρες ώριμες μπανάνες

Ενα φλιτζάνι γιαούρτι

Ενα πορτοκάλι

Δύο κουταλιές της σούπας καστανή ζάχαρη

Οδηγίες: Προθερμαίνετε τον φούρνο στους 150 βαθμούς. Στη συνέχεια βάζετε τις μπανάνες σε ένα ταψί με λαδόκολλα χωρίς να τις καθαρίσετε και τις αφήνετε να ψηθούν για περίπου 15 λεπτά.

Οταν την βγάλετε, τις καθαρίζετε και τις σερβίρετε με γιαούρτι και κομμάτια πορτοκαλιού, πασπαλίζοντας με την καστανή ζάχαρη.

Διατροφικές πληροφορίες: Η κάθε μερίδα έχει μεταξύ άλλων 201 θερμίδες, δύο γραμμάρια πρωτεΐνης, 52 γραμμάρια υδατάνθρακες, 36 γραμμάρια ζάχαρη και ένα γραμμάριο λίπους.

Φρουτοσαλάτα

Συστατικά

Ενα μήλο

Ενα πορτοκάλι

Ενα γκρέιπφρουτ

Μία μπανάνα

Ενα αχλάδι

Μία κουταλιά της σούπας χυμό λεμονιού

Δύο κουταλιές του γλυκού σιρόπι σφενδάμου ή μέλι

Οδηγίες: Κόψτε να φρούτα και αφού τα ανακατέψετε με τον χυμό λεμονιού προσθέστε το σιρόπι σφενδάμου.

Διατροφικές πληροφορίες: Η κάθε μερίδα έχει μεταξύ άλλων 201 θερμίδες, δύο γραμμάρια πρωτεΐνης, 52 γραμμάρια υδατάνθρακες, 36 γραμμάρια ζάχαρη και ένα γραμμάριο λίπους.

Smoothie μπανάνας

Συστατικά

Μία μπανάνα

Μισό φλιτζάνι κατεψυγμένο μάνγκο

Μισό φλιτζάνι γιαούρτι

Μισό φλιτζάνι καλαμπόκι

Μία κουταλιά μέλι ή σιρόπι σφενδάμου

Οδηγίες: Βάλτε σε ένα μπλέντερ την μπανάνα, το κατεψύγμένο μάνγκο, το γιαούρτι, το καλαμπόκι και το μέλι ή το σιρόπι σφενδάμου μαζί με ένα φλιτζάνι νερό.

Διατροφικές πληροφορίες: Η κάθε μερίδα έχει μεταξύ άλλων 211 θερμίδες, τέσσερα γραμμάρια πρωτεΐνης, 39 γραμμάρια υδατάνθρακες, 29 γραμμάρια ζάχαρη και έξι γραμμάρια λίπους.

Διαβάστε ακόμα: Tροφές που θα πρέπει πάντοτε να καταναλώνετε σε συνδυασμό

Σχόλια