Aπλοί τρόποι για να ασκηθείτε στην καθημερινότητα και να χάσετε βάρος

Οι ρυθμοί της καθημερινότητας και οι τόσες υποχρεώσεις δεν σας επιτρέπουν να κάνετε την άσκηση που επιθυμείτε λόγω έλλειψης χρόνου. Ωστόσο υπάρχουν εύκολοι τρόποι για να βάλετε την γυμναστική στ καθημερινό σας πρόγραμμα. Ακολουθούν κάποιοι εξ αυτών.

-Σταματήστε να χρησιμοποιείτε τον ανελκυστήρα στην δουλειά ή στο σπίτι και δοκιμάστε τις σκάλες.

-Επειτα από το μεσημεριανό κάντε ένα μικρό διάλειμμα για περπάτημα πριν την οποιαδήποτε υποχρέωση.

-Προσπαθήστε να πηγαίνετε στην δουλειά χρησιμοποιώντας όλο και λιγότερα τα μέσα μεταφοράς. Μπορείτε για παράδειγμα να κατεβείτε μια στάση πριν με το μετρό και να πάτε μέχρι το γραφείο με τα πόδια.

-Κάντε για δέκα λεπτά την ημέρα ασκήσεις yoga ή pilates. Υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες στο διαδίκτυο και όχι μόνο.

-Κάντε δραστηριότητες μαζί με τα παιδιά σας. Αυτό θα είναι μια καλή ευκαιρία να ασκηθείτε και να περάσετε παράλληλα περισσότερο χρόνο μαζί τους.

– Βρείτε ευκαιρία την ώρα που έχετε ελεύθερο χρόνο και είστε καθισμένοι μπροστά από την τηλεόραση, για να κάνετε κάποιες εύκολες ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να κρατηθείτε σε φόρμα.

Διαβάστε ακόμα: Διασκεδαστικές δραστηριότητες για τους μη αθλητικούς τύπους!

Με πληροφορίες από το iatronet.gr

Σχόλια